Friday, October 15, 2010

Gin & Jacqie MBP Contest

Salam Sayang,

Contest yang ummi nak join hari ini ialah, Gin & Jacqie MBP Contest!
The contest organized by Moms blogger planet and the prizes are sponsored by Gin & Jacqie.




the contest due 20.10.10
Nak join .CLICK HERE
Ummi pernah dengar jenama bag GIN & JACQIE tapi ummi tak pernah singgah webstorenya apatah lagi melihat koleksi begnya.Kali ini bila melawat webstorenya,terus ummi jatuh cinta pandang pertama! Dua beg yang ummi suka dan nak sangat! ,
1.COLOURFUL SUZANNA
ummi suka coraknya.funky and totally cute! beg ini memang amat sesuai sebab boleh buat macam barang ummi dan 2 orang baby. Wow ! this bag is everything. Bila sudah jadi ibu, ummi ada dua beg untuk dibawa bila keluar.my hangbag and baby bag.But, surely with this bag i just have to carry out one bag.Colouful suzanna memenuhi semua keperluan dan citarasa saya!


2. BIRDIE CASUAL

Terpikat juga dengan beg ini.Coraknya klasik.sesuai dibawa bila keluar berjalan-jalan atau bershopping! Selain mempunyai banyak compartment.saya juga suka beg sling.Selangkan beg di badan, selamat bila berjalan dan selesa memilih barang ketika membeli belah!


Why moms should get a bag from Gin & Jacqie?

Kerana beg dari Gin & jacqie sangat praktikal dan sempurna kepada mommies.Selain,rekaannya yang cantik,unik dan elegan.Ia juga mempunyai banyak fungsi terperinci yang memberi keselesaan kepada ibu dan anak.

Beg dari Gin & Jacqie juga mampu dimiliki oleh setiap ibu.harganya sangat berpatutan disamping mempunyai banyak pilihan warna dan corak.Gin & jacqie memastikan semua ibu kekal bergaya dan hebat dengan membawa koleksi begnya.
Keluarkan semua barang di dalam handbeg anda,beg baby anda.Susun semuanya dalam satu beg Gin & jacqie! Letakkan beg di bahu anda dan sebelah tangan lagi pegang tangan anda atau dukung anak anda dengan penuh kasih sayang!
Gin & Jacqie more than just a bag! Yes,right! It's a LOVE!

No comments:

Post a Comment